Enquête voor leerlingen

We zijn benieuwd wat je van het Klimaatspel vond! Jouw feedback helpt ons om het spel beter te maken. Vul deze korte vragenlijst in en vertel ons wat je leuk vond, wat er beter kan, en wat je geleerd hebt over steden, klimaat, en economie.

Enquête voor leerlingen

Hoe vond je het om deze game te spelen?*

Wat vond je het allerleukste aan de game?

Wat vond je het minst leuke aan de game?

Was de uitleg van de docent duidelijk en hielp deze je om de opdracht te begrijpen?*

Was het introductiefilmpje makkelijk te volgen?*

Heeft de game je laten nadenken over hoe een woonwijk is ingericht en hoe het klimaat hierop invloed heeft?*

Begrijp je nu beter dat het maken van keuzes ingewikkeld is door deze game te spelen?*

Heb je beter leren samenwerken door deze game te spelen?*

Vind je de game leuker of minder leuk dan een gewone les?*

Zou je de game nog een keer willen spelen?*

Heb je tips voor ons? Wat zou je verbeteren aan de game?

Op welke school zit je?*

Ik welke klas zit je?*